رمالو منادی زمستان است. آنها در ماه های اکتبر و نوامبر ظاهر می شوند، درست به موقع برای پختن نان های ادویه دار برای روز شکرگزاری یا برش برای سالاد تعطیلات.
در کالیفرنیا، جایی که بیشتر خرمالو درجه یک در ایالات متحده رشد می کند، آنها یکی از معدود درختانی هستند که با سرد شدن هوا تغییر رنگ می دهند و نمایی زودگذر از رنگ های سنتی پاییز را ارائه می دهند.
زمانی که من بچه بودم و در کالیفرنیای جنوبی بزرگ می شدم، بیشتر خرمالویی که می خوردم از درختانی بود که در حیاط خانه دوستان رشد می کردند.
هنگامی که برگ ها شروع به چرخیدن کردند، منتظر می ماندیم تا میوه ها – گوی های بزرگ و نارنجی رنگی که در انتهای آن نقطه ای مانند بلوط برسید و امیدوار بودیم که پرندگان قبل از اینکه بتوانیم به آنها نرسند.
برای مدت طولانی، خرمالو را به عنوان یک خوراکی خاص میدانستم که باید منتظر آن باشید، میوهای که باید دقیقاً در لحظهی مناسب چید.
بنابراین چند سال پیش وقتی وارد یک سوپرمارکت عمومی شدم و متوجه شدم که جعبههای بزرگ خرمالو میفروشند، کمی شوکهکننده بود. من می توانستم یک جعبه کامل را با کمتر از ده دلار تهیه کنم.
در مقطعی در پانزده سال گذشته، خرمالو از یک میوه خاص کمتر شناخته شده به یک ستاره نوظهور بازار انبوه تبدیل شد. در حالی که خرمالو از دهه 1850 در ایالات متحده کشت می شد.
برای مدت طولانی به عنوان یک محصول خاص در نظر گرفته می شد. آنها عمدتاً در بازارهای آسیایی، فروشگاه های تخصصی مانند Dean & DeLuca و بازارهای کشاورزان در کالیفرنیا فروخته می شدند.
امروزه، میتوانید میوهها را در جعبههایی مانند میوههایی که در مهد دهها پرتقال ماندارین قرار میدهند.
در فروشگاههایی مانند Costco یا Trader Joe و با قیمتهای بسیار مقرونبهصرفه خریداری کنید.
فقط به این دلیل که خرمالو به طور گسترده در دسترس است، به این معنی نیست که مصرف کنندگان بهترین میوه های موجود را دریافت می کنند – یا حتی می دانند که به دنبال چه چیزی باشند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.